Alla inlägg den 25 december 2008

Av Varemis - 25 december 2008 17:17

God Jul och Gott nytt år till alla! Allt är lugnt på marsvinsfronten och de firade i går julafton med en massa godsaker, bla grönkål som syrran kom hit med en hel säcka av! Godare än så kan det nog inte bli för grisarna. Det vekra ha gått troll i mitt projekt med att försöka bevara min petlinje. Totti är förmodligen inte gravid i alla fall. Jag kom på att en bekant till mig fick en pethane för några år sedan och ringde upp för att höra om han fanns kvar. Familjen hade inte kvar honom utan de hade lämnat honom hos en av sina bekanta då sonen blivit allergisk. Hon var dock snäll och ringde upp tjejen som fått marsvinet men det visade att han dött för två månader sedan. Att jag inte tänkte på honom när jag började dra i mitt "petprojekt" för ett år sedan! Hur som helst så har jag nu fått låna hem Tottis dotter av svärmor, så snälla håll tummarna för att hon blir dräktig och att det föds några friska petungar här i huset... Jag vill så gärna behålla mina linjer eftersom jag haft dem i så många år!

Ovido - Quiz & Flashcards