Direktlänk till inlägg 17 april 2009

Bebistrubbel...

Av Varemis - 17 april 2009 23:57

Det går tyvärr inte så bra med Ikas små bebbar. Hon vill inte dia dem så nu håller vi på och nappar för fullt. Ungarna är pigga med tanke på omständigheterna men jag hoppas de börjar peta i sig lite fast föda snart så att de håller igång sig bättre. Min favorit är naturligtvis den skruttigaste av dem alla... Lille Jasper är söt som socker men tar sig inte det minsta i vikt. Carlisle är ganska rejäl, medan Edward och Emmet ligger någonstans mitt emellan. Håll tummarna för mina små... (Som ni kanske märker så var det inte två hanar och två honor som jag trodde först...)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Varemis - 6 december 2010 20:58

Som vanligt alldeles för länge sedan jag skrev något. Mycket har hänt i marsvinshuset sen sist. har mist några av mina fina lakelandhonor i samband med dräktighet...   Roligare är att jag har fått några nya kullar och att båda Dracula och Maximin...

Av Varemis - 4 september 2010 18:14

Upptäckte att det är fruktansvärt länge sedan jag skrev något eller uppdaterade min hemsida. Mycket har hänt sedan sist. Flera kullar finfina skinnybebisar har fötts varav gossen Orion flyttade till Houmanns uppfödning i Danmark idag. Lycka till med ...

Av Varemis - 27 januari 2010 20:47

Imma har under em nedkommit med tre fina skinnybebisar. En gosse och två töser. Supersöta! ...

Av Varemis - 15 januari 2010 12:41

Av Varemis - 15 januari 2010 12:37

Min första skinny Teklas Godisgris, även kallad Nasse, är död. Hittade honom i morse. han har varit min absoluta favorit, en helmysig liten kille. Har anat de sista veckorna att något var på gång då han magrat och verkat trött, men han har ätit och i...

Ovido - Quiz & Flashcards